کاهش 18 درصدی بارندگی مردادماه گلستان

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از فرایند کاهشی میزان بارندگی، دما و ساعات آفتابی مردادماه 1399 در استان گلستان خبرداد.

کاهش 18 درصدی بارندگی مردادماه گلستان

نوربخش داداشی گفت: در مرداد 99 متوسط مجموع بارش در ایستگاه های سینوپتیک استان 18.1 میلیمتر بود که این میزان در مقایسه با متوسط طول دوره آماری، 18 درصد کاهش داشته است.

وی اضافه نمود: بیشترین میزان بارش در گنبدکاوس به مقدار 36.8 میلیمتر و کمترین میزان به مقدار 1.3 میلیمتر در اینچه برون به ثبت رسید.

مدیرکل هواشناسی گلستان اعلام کرد: در این ماه متوسط دمای ایستگاه های سینوپتیک استان 28.4 درجه سانتی گراد بود که این میزان 1.1 درجه نسبت به متوسط دوره آماری مردادماه کاهش داشته است. حداکثر دمای ثبت شده 44.3 درجه در گنبدکاوس و حداقل دما 18.9 درجه در علی آبادکتول به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از هواشناسی گلستان، داداشی گفت: طی این ماه میانگین ساعات آفتابی ایستگاه های سینوپتیک استان 234 ساعت بوده که 17 درصد نسبت به متوسط مردادماه کاهش داشته است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3973

به "کاهش 18 درصدی بارندگی مردادماه گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 18 درصدی بارندگی مردادماه گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید