ورزش رزم سلطان مثل کیک بوکسینگ است

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس کمیته رزم سلطان اصفهان گفت: مسابقات آزاد آقایان به خاطر قوانین جمهوری اسلامی در ایران برگزار نمی گردد و بیشتر ترکیه برای در آمد زایی میزبانی می گیرد که امکانات خوبی هم دارند.

ورزش رزم سلطان مثل کیک بوکسینگ است

به گزارش از ،رضا هاشمی رئیس کمیته رزم سلطان اصفهان در رابطه با فعالیت ها کمیته رزم سلطان، اظهار کرد: کمیته رزم سلطان یک انجمن است که فعالیت خود را از سال 72 در ایران شروع نموده و در بیشتر شهر ها فعال است. مسابقات بین المللی رزم سلطان چند دوره برگزار شده که آخرین دوره آن در آلمان بود. کشور های هند، ترکیه، امارات و قبرس در این رشته نماینده دارند.

او با بیان اینکه مبارزات رزم سلطان برای آقایان مانند کیک بوکسینگ است، خاطر نشان کرد: در این رشته برای بانوان ضربه به سر ندارد. مسابقات آزاد آقایان به خاطر قوانین جمهوری اسلامی در ایران برگزار نمی گردد و بیشتر ترکیه برای در آمد زایی میزبانی می گیرد که امکانات خوبی هم دارند.

رئیس کمیته رزم سلطان اصفهان در مورد ضربات این رشته، توضیح داد: در مبارزات آزاد ضربات سنگین است که حتی موجب شکستگی خواهد شد. مبارزات سبک تر داریم که از نونهالان تا بزرگسالان در ایران کلاس های آن برگزار می گردد.

هاشمی با اشاره به اینکه به خاطر تعداد زیاد رشته های رزمی تعداد افرادی که در هر رشته رزمی حضور دارند محدود شدند، گفت: شهرستان های نجف آباد، تیران، خمینی شهر، کاشان، چادگان و فریدونشهر فعال هستند.

او اضافه نمود: ورزشکاران بیشتر به سوی رشته هایی مانند دوچرخه سواری، رشته های آبی و هوایی می فرایند، خانواده ها هم سعی می نمایند بچه های خود را وارد رشته ای نمایند که آسیب کمتری دارد. بعضی از افراد هستند که وارد رشته های رزمی می شوند، کار می نمایند پیروز هم هستند.

رئیس کمیته رزم سلطان اصفهان در رابطه با رئیس هیئت انجمن های ورزشی اصفهان، اظهار کرد: حمیدرضا غزنوی یکی از معدود رئیس هایی است که پولی از ورزشکار دریافت نمی نماید بلکه برای اعزام بچه ها به مسابقات تقریباً بیشتر هزینه ها را هم پرداخت می نماید که راضی هستیم.

هاشمی با بیان اینکه رزم سلطان رشته ای المپیکی نیست، خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه در کشور های مختلف این رشته وجود دارد مسابقات ملی آسیایی و جهانی آن برگزار می گردد که بیشتر اعضای تیم ملی از تهران هستند و تنها یک نفر از اصفهان عضو تیم ملی بزرگسالان در بخش سنگین وزن است.

او ادامه داد: رزم سلطان یک سال است که زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی فعال شده قبل از آن زیر نظر فدراسیون رزمی بود. زمانی که ابلاغیه آمد حمیدرضا غزنوی مرا به عنوان رئیس کمیته انتخاب کرد، در اولین دوره مسابقات کشوری با وجود اینکه تازه تیم را تشکیل داده بودیم از 30 نفر شرکت نماینده ای که اعزام کردیم 24 نفر مدال کسب کردند.

منبع:ایمنا

م

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2590

به "ورزش رزم سلطان مثل کیک بوکسینگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش رزم سلطان مثل کیک بوکسینگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید