هیل از تکاپوی تیم ترامپ برای دخالت در انتخابات پرده برداشت

به گزارش مجله بای بلاگ، نشریه هیل نوشت: ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ خواهان مجوزی برای دخالت در دادرسی گروهی از قبایل سرخپوست ایالت آریزونا است که پیش از این در شکایتی تسهیل مهلت رای گیری انتخابات پستی را مطرح نموده بودند؛ ایالتی که نقش کلیدی در معین نتیجه انتخابات دارد.

هیل از تکاپوی تیم ترامپ برای دخالت در انتخابات پرده برداشت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از نشریه هیل، کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ از قاضی فدرال خواسته تا به وی مجوز مداخله در دادرسی گروهی از ساکنان ملت ناواهو (یک قلمرو های شبه-خودمختار تحت کنترل سرخ پوستان آمریکایی در ایالت آریزونا آمریکا) را در خصوص سهولت در مهلت رای گیری پستی آریزونا بدهد.

ایالت آریزونا یکی از دوازده ایالت در نوسان است که احتمالا می تواند نقش معین کننده ای در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشته باشد.

این کارزار روز پنجشنبه با طرح دادخواستی استدلال کرد که اگر اهالی این ایالت مجبور به پذیرفتن آرا معینی شوند که پس از تاریخ 3 نوامبر (13 آبان و روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) یا پیش از آن پست شده، انتخابات به هرج و مرج کشیده می گردد.

در مطلب درج شده در این نشریه آمریکایی می خوانیم: کارزار ترامپ در دادخواست خود ادعا نموده است که شمارش این آرا بر [مبارزات انتخاباتی]و سایر نامزد های متقاضی مقام در سطح محلی، ایالتی و فدرال تاثیر می گذارد، زیرا این امر در سهمیه آرای هر کدام از نامزد ها نقش داشته و یک نوع رای دهنده خاص را نسبت به بقیه ترجیح می دهد.

تا به امروز هیچ یک از وکلای 6 عضو قبیله ای ملت ناواهو که طرح شکایت را مطرح نموده اند به این اظهارات کارزار ترامپ پاسخی نداده اند.

این گروه اواخر ماه گذشته شکایت خود را برای تسهیل مهلت معین شده انتخابات پستی به دلیل انزوای جغرافیایی و فقر گسترده علیه کیتی هابز وزیر ایالت آریزونا و بالاترین مقام انتخاباتی این ایالت مطرح کردند.

ساکنان ملت ناواهو در شکایت خود نوشتند: رای گیری پستی بر این اصل پایدار است که همه شهروندان از خدمات پستی مساوی برخوردار باشند، این در حالی است که صد ها هزار نفر از روستاییان آمریکایی دارای سرویس پستی غیر استاندارد هستند که با محدودیت هایی از جمله خدمات نامنظم یا خدمات غیر قابل اعتماد، بدون تحویل در محل و یا مسافت طولانی تا دفاتر پستی یا سایر ارائه خدمات روبرو هستند.

هابز در اوایل هفته جاری گفت که مهلت قانونی رای گیری پستی و محدودیت های آن توسط قانون ایالتی معین شده است، اما وی با حکم دادگاه برای تسهیل مهلت مسئله ای ندارد.

ستاد انتخاباتی ترامپ همچنین روز پنجشنبه نوشت که باید اجازه داشته باشد تا در این پرونده مداخله کند، زیرا اطمینان ندارد که هابز به دلیل انتقاداتش از ترامپ به قوانین ایالتی پایبند باشد.

ماه گذشته هابز از دادستان کل آریزونا خواسته بود تا در خصوص موضوع بحث برانگیز دولت ترامپ درباره خدمات پستی در ماه های پایانی رو به انتخابات تحقیق کند.

از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا در جهان انتخابات زیادی در کشور های مختلف جهان به تعویق افتاده و بعضی نیز با وجود تهدید شیوع کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است. در ایالات متحده آمریکا نیز قرار است در دومین ماه پاییز سال جاری انتخابات سراسری ریاست جمهوری به دلیل نگرانی بسیاری از شهروندان و کارشناسان نظام سلامت از شیوع بیشتر ویروس در حوزه های رای گیری رای گیری غیرحضوری به وسیله پستی انجام گردد.

این در حالی است که ترامپ انتخابات پستی را بزرگترین کلاهبرداری دانسته و می گوید که حاضر نیست هفته ها منتظر اعلام نتیجه بماند. در 20 سال گذشته بیش از 250 میلیون رای پستی در انتخابات مختلف آمریکا داده شده که تنها 1285 مورد آن ابطال شده است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4023

به "هیل از تکاپوی تیم ترامپ برای دخالت در انتخابات پرده برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیل از تکاپوی تیم ترامپ برای دخالت در انتخابات پرده برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید