هاشم پور: استقلال و پرسپولیس وارد لیگ ساحلی شوند، در دنیا به ما احترام می گذارند

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از تیم های عظیم ایران خواست تا در لیگ ساحلی تیم داری نمایند.

هاشم پور: استقلال و پرسپولیس وارد لیگ ساحلی شوند، در دنیا به ما احترام می گذارند

به گزارش خبرنگاران، در هفته ای که گذشت رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با قهرمانی پارس جنوبی بوشهر به سرانجام رسید. کادر فنی تیم ملی ایران این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند تا شرایط بازیکنان را زیر نظر بگیرند.

عباس هاشم پور، سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران در گفت وگو با خبرنگاران درباره مسابقات لیگ اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا مسابقات به صورت مجتمعی برگزار گردید. تمام بازی ها را همراه یاریم آقای محسن نصرالله زاده از نزدیک دیدیم. خوشبختانه بازیکنان با استعدادی در هر تیم بودند. ان شاءالله در آینده بتوانند به تیم ملی یاری نمایند و در کنار بازیکنان با تجربه اسم و رسمی مثل ادوار گذشته پیدا نمایند.

او درباره سطح کیفی مسابقات هم گفت: سال جاری شرایط فنی و تاکتیکی تیم ها خیلی تغییر نموده بود و خوشبختانه مربیان جوان با انگیزه ای وارد لیگ شده بودند. همچنین جوانان در هر تیم نشان دادند می توانند کیفیت را سال به سال بهتر نمایند. ما از این بابت خیلی خوشحالیم.

هاشم پور درباره برنامه های تیم ملی هم شرح داد: ما برنامه ها را به دپارتمان فوتبال ساحلی و خانم شهریاری دادیم. می خواستیم اردوها را بعد از اتمام لیگ برگزار کنیم ولی مسائل مربوط به کرونا لحظه ای است. ما اردویی را تدارک دیده بودیم ولی با شرایطی که به خاطر کرونا به وجود آمده هنوز برگزاری آن معین نیست چون شرایط بسیار سخت است. سلامتی بازیکنان از هر چیزی برای ما مهم تر است. ان شاءالله این شرایط کرونایی از بین برود تا مثل گذشته اردوها را برگزار کنیم. ما همه چیز را برنامه ریزی نموده بودیم ولی متاسفانه دیروز اعلام کردند که تمام اردوها باید لغو گردد.

او ادامه داد: ما تا پیش از بازی های اسفند ماه تیم ملی، 9 اردو داریم که یکی از این اردوها خارجی است. برنامه ما این بود که در اردوی اول جوانان با استعداد لیگ را دعوت کنیم. البته احتیاج به زمان هست تا جوان ها بتوانند به تیم اضافه شوند. اگر خودشان را به شرایط خوب برسانند می توانند در تیم ملی جایی داشته باشند. امیدواریم شرایط برگزاری این اردوها مهیا گردد.

سرمربی تیم ملی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی هم شرح داد: سالی که تیم ملی به جام جهانی نرفت من دستیار آقای اوکتاویو بودم. نرفتن ما به جام جهانی یک اتفاق بود. بعد از اینکه این افتخار نصیب من شد و من سرمربی تیم ملی شدم مقام های خوبی کسب کردیم. در اولین دوره المپیک ساحلی که در قطر برگزار گردید سوم شدیم. در بازی های بین قاره ای سال قبل قهرمان شدیم. این نشان می دهد که می توانیم حرف های زیادی داشته باشیم. البته اینکه بگوییم این بار قطعا به جام جهانی صعود می کنیم درست نیست و احتیاج به کارهای بیشتر داریم تا خودمان را نشان بدهیم. ایران در فوتبال ساحلی جهان یک اسم بسیار عظیم است. تمام تیم های جهان به ایران احترام می گذارند ولی باید کار کنیم تا سهمیه جام جهانی را بگیریم.

هاشم پور در سرانجام اعلام کرد: از مدیران عامل محترم تیم ها تشکر می کنم که توانستند در این شرایط سخت مالی تیم های ساحلی را جمع و جور نمایند و روحیه ای به بازیکنان شاغل در لیگ بدهند. اگر اسپانسرهای قوی وارد شوند لیگ ما خیلی بهتر از این می گردد. من امیدوارم تیم های عظیمی که در لیگ برتر فوتبال اسم و رسمی دارند مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، صنعت نفت، فولاد و دیگر تیم ها وارد لیگ برتر ساحلی هم بشوند. من به تیم های پارس جنوبی، گلساپوش و فرش حداد بابت کسب عناوین تبریک می گویم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4550

به "هاشم پور: استقلال و پرسپولیس وارد لیگ ساحلی شوند، در دنیا به ما احترام می گذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم پور: استقلال و پرسپولیس وارد لیگ ساحلی شوند، در دنیا به ما احترام می گذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید