نمکی: شدت سرایت ویروس کرونا بیشتر شده است

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شدت سرایت ویروس کرونا بیشتر شده، گفت هر روز داغ تازه ای از سربازان خط مقدم و ژنرال های مبارزه با کووید19 را به دل داریم.

نمکی: شدت سرایت ویروس کرونا بیشتر شده است

به گزارش وبدا، سعید نمکی روز دوشنبه در جلسه کمیته ملی معین مصادیق شهدای مدافع سلامت گفت: هر روز داغ تازه ای از سربازان خط مقدم و ژنرال های مبارزه با کووید19 را به دل داریم. روز گذشته دکتر زارع جوشقانی رییس بیمارستان لبافی نژاد از چشم پزشکان بسیار برجسته کشور را از دست دادیم که سوابق مدیریتی درخشانی در حوزه سلامت در کاشان، زنجان و تهران داشت.

وی ادامه داد: چند روز قبل دکتر فقیهی که ایشان هم از چشم پزشکان برجسته بود را از دست دادیم که سالها رییس بیمارستان طرفه بود و این بیمارستان را متحول نموده و به عبارتی دوباره ساخته بود. همچنین افرادی مانند دکتر حسنی یکی از متخصصان حاذق آی سی یو، دکتر نادری یکی از بزرگان پیوند و بسیاری از پزشکان برجسته کشور و تعداد زیادی پزشک، پرستار و کادر درمانی و کارکنان سلامت را از دست داده و می دهیم و این ضایعات، قابل جبران نیست.

نمکی اعلام نمود: متاسفانه شدت سرایت ویروس بیشتر شده و حتی ظن اینکه قدرت بیماری زایی آن با موتاسیون هایی افزایش یافته باشد وجود دارد، هم سنین پایین تر را گرفتار می نماید و نوع گرفتاری آن، وخامت حال بیماران را بیشتر می نماید.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4668

به "نمکی: شدت سرایت ویروس کرونا بیشتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمکی: شدت سرایت ویروس کرونا بیشتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید