نشست سخنگوی شورای نگهبان با دانشجویان ایرانی خارج کشور برگزار می شود

به گزارش مجله بای بلاگ، نشست عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان و دانشجویان ایرانی خارج کشور چهارم اردیبهشت ماه، به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا برگزار می شود.

نشست سخنگوی شورای نگهبان با دانشجویان ایرانی خارج کشور برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا، نشست عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان و دانشجویان ایرانی خارج کشور برگزار می شود.

بر این اساس، اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری 1400، تبیین کلی فرایند تعیین صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، ظرفیت های تعیین شده برای امکان مشارکت ایرانیان خارج از کشور در انتخابات، نقش جواب دانشجویی در آماده سازی فضای روانی جامعه برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از محورهای اصلی این نشست خواهد بود.

دانشجویان در این نشست سوالات خود را از سخنگوی شورای نگهبان خواهند پرسید. این نشست شنبه 24 آوریل مصادف با 4 اردیبهشت؛ ساعت 14:30 به وقت لندن، 15:30 به وقت اروپای مرکزی و 18 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا به آیدی uisae-official@ در تلگرام مراجعه کنند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7061

به "نشست سخنگوی شورای نگهبان با دانشجویان ایرانی خارج کشور برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست سخنگوی شورای نگهبان با دانشجویان ایرانی خارج کشور برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید