نخستین رندر های گوشی گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شد

به گزارش مجله بای بلاگ، هفته گذشته، شرکت سامسونگ بعضی رندر های گلکسی نوت 20 را معرفی کرد و اکنون رندر هایی جدیدتر از گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شده است.

نخستین رندر های گوشی گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیش بینی می گردد که ابعاد این گوشی جدید کمی بزرگتر از گلکسی نوت 20 باشد که جای تعجب ندارد. با این حال طراحی دوربین کمی متفاوت است.

گوشی گلکسی نوت 20 پلاس دارای ابعاد 165 میلی متر طول، 77.2 میلی متر عرض و فقط 7.6 میلی متر ضخامت در پایه (10.7 میلی متر با دوربین) است. این موضوع باعث می گردد در حالی که سایر ویژگی ها تقریباً یکسان است این گوشی تا حدودی بلندتر از نسخه قبلی یعنی گلکسی نوت 10 پلاس است. این گوشی با لبه های صاف بالا و پایین و لبه های خمیده پنل جلویی و پشتی باقی خواهد ماند.

در قسمت جلویی یک دوربین با حفره پانچ در مرکز قرار گرفته است، در حالی که کلید قدرت و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. ظاهرا قرار دریافت آن ها در سمت چپ در خانواده نوت 10 موفقیت آمیز نبود. همچنین به نظر می رسد دکمه Bixby نیز از بین رفته است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2431

به "نخستین رندر های گوشی گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رندر های گوشی گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید