محمد احمدزاده از تیم ملوان بندر انزلی جدا شد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی جدا خود از این تیم را اظهار داشت.

محمد احمدزاده از تیم ملوان بندر انزلی جدا شد

محمد احمدزاده در این پست به جدایی خود از ملوان اشاره نمود و گفت: دوستان زیادی محبت داشتند و پیگیر غیبت من در تمرینات این چند روز بودند، به همین دلیل وظیفه خودم دانستم در این باره به طرفداران عزیز ملوان شرح بدهم.

از فصل پیش که 2 فرزند عظیم ملوان با همدلی در داخل و بیرون زمین به من یاری کردند تا در آن شرایط سخت تیم در لیگ حفظ گردد و در هفته های انتهای با بازیکنان جوان به میدان برویم هدفم این بود که در شرایط مناسب و کم فشار مسئولیت تیم را به این 2 نفر بعد از اینکه تجربه لازم برای راهنمایی این تیم عظیم را پیدا کردند واگذار کنم.

اما این فصل که بحث مالکیت به دغدغه های فنی ما اضافه شد شرایط تغییر کرد چون این حق مسلم مالک هر مجموعه است که نفراتش رو خودش انتخاب کند و از آنجایی که بعد از مدتی اختلاف نظر، مازیار به من گفت که قصد همکاری با من به عنوان مربی را ندارد، با این وجود با مشورت پژمان به کارم ادامه دادم تا شاید نظرش تغییر کند اما با ادامه غیبت مازیار در تمرینات و شایعات نادرستی که هر روز توسط عوامل افراد شکست خورده انتخابات که دستشان از ملوان کوتاه شده بود در این باره منتشر می شد تصمیم گرفتم برای جلوگیری از حاشیه در این زمان حساس که تیم بیشتر از همواره به آرامش احتیاج دارد و برای حفظ احترامم دست مدیران جوان باشگاه که زمانی شاگردهای من بودند را برای ادامه راه باز بگذارم.

به هر حال شاید تصور می گردد با توجه به برطرف مصدومیت بازیکن ها و شرایط مناسب زمین و بازی با تیم های نیمه پایین جدول وقت مناسبی باشد که جوان ترها سکان راهنمایی تیم را در دست بگیرند و با توجه به توانایی مازیار، امیدوارم که در این آزمون سربلند باشد اما اگر شکستی هم در کار باشد قطعاً من بیش از هر کسی در آن سهیم خواهم بود و نه الان و نه در انتها بازی ها قصد شانه خالی کردن از مسئولیتم به عنوان سرمربی را ندارم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2527

به "محمد احمدزاده از تیم ملوان بندر انزلی جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد احمدزاده از تیم ملوان بندر انزلی جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید