فهرست نویسی و نمایه سازی از پنج هزار سند حج

به گزارش مجله بای بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، فهرست نویسی و نمایه سازی از پنج هزار سند حج صورت گرفت.

فهرست نویسی و نمایه سازی از پنج هزار سند حج

داستان چیست؟

واحد اسناد حج و زیارت در سال 1397 زیر نظر پژوهشکده حج و زیارت تأسیس شد و هدف از آن، جمع آوری تمام اسناد مرتبط با حج و زیارت در داخل و خارج از کشور است تا محققان این حوزه بتوانند پژوهش های به روز علمی و پژوهشی با تکیه بر اسناد انجام دهند.

انجام پژوهش های علمی در حوزه حج و زیارت به ویژه مطالعات تاریخی نیازمند اسناد و مدارک است و ارزش علمی این پژوهش ها با قدمت اسناد و میزان وثوق به آنها ارتباط مستقیم دارد.

از ابتدای تاسیس واحد اسناد حج و زیارت تا به امروز، تمام اسناد اداری پژوهشکده حج و زیارت آنالیز، پالایش و گزینش شده و ضمن فهرست نویسی و نمایه زنی، اطلاعات آن وارد برنامه شده است.

این اسناد در بیش از پنج هزار عنوان از 70 هزار برگ، فهرست نویسی و نمایه سازی شده و محققان می توانند با مراجعه به این واحد با توجه به مقررات و آیین نامه، از آنها استفاده نمایند.

معرفی و گزارش اسناد نمایه شده از مدتی پیش در سایت پژوهشکده حج و زیارت شروع شده و علاقمندان می توانند برای مطالعه به آدرس http://hzrc.ac.ir/posts/440/ مراجعه نمایند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5409

به "فهرست نویسی و نمایه سازی از پنج هزار سند حج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست نویسی و نمایه سازی از پنج هزار سند حج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید