شناسایی نقاط حادثه خیر در حاشیه رودخانه کارون در راستا غرب خرمشهر

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: 12 نقطه حادثه خیر در حاشیه رودخانه کارون در راستا غرب خرمشهر شناسایی شد که نیاز به بررسی دستگاه متولی و اصلاح دارد.

شناسایی نقاط حادثه خیر در حاشیه رودخانه کارون در راستا غرب خرمشهر

به گزارش از ،ناجی شهیب زاده مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر روز چهارشنبه گفت: سه نقطه حادثه خیز نیاز فوری به ساماندهی دهانه زهکش ها و ترمیم سیل بندها دارند که برای ترمیم آن نیاز به 29 میلیارد ریال اعتبار است.

او به انجام 30کیلومتر لایروبی نهرهای کشاورزی راستا رودخانه غرب کارون اشاره کرد و اضافه نمود: برای باز و بسته کردن دریچه انهار کشاورزی منشعب از کارون و ترمیم برخی از نقاط حادثه خیر 47 نهر در نقاط مختلف شهرستان عمدتا غرب کارون تا شنه، محرزی و شلمچه لایروبی شدند.

شهیب زاده با اشاره به لوله گذاری هفت کیلومتر از انهار در راستا غرب کارون گفت: لوله هایی در سایزهای 14 و 16 اینچی برای ترمیم سیل بندها و کنترل محل ورود و خروج زهکش ها در راستا غرب کارون در اختیار کشاورزان قرار داده شد.

او گفت: به منظور ساماندهی دهانه زهکش ها و ترمیم سیل بند نقاط حادثه خیز در راستا غرب کارون به 50 کیلومتر لوله گذاری نیاز است.

شهیب زاده در ادامه گفت: برآوردی در نقاط حادثه خیر عمدتا در غرب کارون در اختیار مدیریت آب و خاک جهادکشاورزی استان خوزستان قرار دادیم که در صورت تامین اعتبار نقاط حادثه خیر در این راستا ترمیم خواهند شد.

د

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4619

به "شناسایی نقاط حادثه خیر در حاشیه رودخانه کارون در راستا غرب خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی نقاط حادثه خیر در حاشیه رودخانه کارون در راستا غرب خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید