زیبا ترین حشرات جهان

به گزارش مجله بای بلاگ، حشرات با بیش از 1 میلیون گونه متنوع ترین گروه ارگانیسم های روی زمین هستند. این تسلط حشره فقط در مورد اعداد نیست. اما همچنین برخی از زیباترین گروه های موجودات کره زمین شامل پروانه ها ، سنجاقک ها ، زنبورها ، سوسک ها و پروانه ها را تشکیل می دهند.

زیبا ترین حشرات جهان

به گزارش خبرنگاران، پروانه اطلس بزرگترین گونه پروانه در جهان است. یک پروانه کاملاً رشد یافته اطلس دارای طول بال تا 12 اینچ و سطح آن 62 اینچ مربع است. این پروانه بزرگ همچنین یکی از زیباترین پروانه های جهان است. آنها دارای بالهای جلویی و عقبی قهوه ای زنگ زده با خطوط بنفش ، قرمز ، زرد و سیاه هستند.

جالب اینجاست که نوک بال منحنی پروانه اطلس با مارک ها و الگوهای چشمگیر به مار شبیه است. آنها از آن برای دفاع از شکارچیان بالقوه استفاده می کنند. با وجود بزرگترین گونه پروانه در جهان ، پروانه اطلس پس از جوجه ریزی جوجه نمی خورد زیرا این پروانه ها دهان ندارند.

پروانه های گلدان شیشه ای به دلیل بال های شفاف و زیبا نامگذاری شده اند. این یک ویژگی نادر در میان خانواده پروانه ها است. همانطور که می توانید تصور کنید ، بالهای این پروانه ها به جای انعکاس نور ، اجازه عبور نور را می دهند. این پروانه عجیب و غریب در باغ ها و جنگل های گرم یا مرطوب آمریکای مرکزی زندگی می کند.

طول بال پروانه های بالدار شیشه ای می تواند به 5.5 تا 6 سانتی متر برسد. بال های شفاف تشخیص این پروانه ها را بسیار سخت می کند. دقیقاً به همین ترتیب آنها مانند پرندگان از شکارچیان پنهان می شوند. حاشیه بالهای آنها رنگ قهوه ای تیره دارد. این همان چیزی است که به ما کمک می کند تا این حشره فوق العاده زیبا را ببینیم.

Bluebottle fly یک مگس مانند حشره ای جذاب به نظر می رسد که در بیشتر مناطق جهان یافت می شود. در واقع ، این بزرگتر از یک مگس خانگی است. بدن براق و آبی رنگ همان چیزی است که آنها را بسیار جذاب کرده است. آنها همچنین دارای نشانه های سیاه بر روی بدن هستند. چشم های آنها قرمز و دارای آنتن های کوتاه و کوچک است.

مانتیای نماز چنین است ، زیرا دارای پاهای جلویی بلند است که می توان آنها را در حالت دعا نگه داشت. حدود 1800 گونه مانتیای نماز در جهان شناخته شده است. آنها در زیستگاه های گرمسیری در سراسر جهان زندگی می کنند.

این حشره ناز گردنی بلند و سر مثلثی شکل و چشمهای بزرگ دارد. مفاصل انعطاف پذیر در سر نیز به مانتیاهای نماز اجازه می دهد تا 180 درجه شوند. رنگ سبز به آنها کمک می کند تا به راحتی با محیط اطراف ترکیب شوند. این مکانیزمی است که آنها علیه شکارچیان بالقوه استفاده می کنند.

سوسک کریسمس سوسک رنگی درخشان و بومی استرالیا است. این سوسک ها به این دلیل نامگذاری شده اند که در مناطق شهری نزدیک به کریسمس به وفور یافت می شوند. حدود 35 گونه سوسک کریسمس در استرالیا وجود دارد. این یک حشره بزرگ با حداکثر طول 20 میلی متر است. درست مثل نامشان ، این سوسک ها به خاطر رنگ های روشن معروف هستند. بیشتر گونه هایی که به رنگ های سبز ، طلایی و قهوه ای یافت می شوند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5217

به "زیبا ترین حشرات جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبا ترین حشرات جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید