رئال 3-1 آتالانتا؛ وینیسیوس هم مانع صعود نشد! خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، رئال مادرید با پیروزی 3-1 مقابل آتالانتا در ملاقات برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کرد.

رئال 3-1 آتالانتا؛ وینیسیوس هم مانع صعود نشد! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان زین الدین زیدان که در ملاقات رفت با یک گل حریف ایتالیایی را شکست داده بودند، در ملاقات امشب هم با گل های کریم بنزما، سرخیو راموس (پنالتی) و مارکو آسنسیو به پیروزی رسیدند و با رجحان 4-1 در مجموع دو ملاقات راهی مرحله بعد شدند.

آتالانتا بازی را بهتر شروع کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه سوم به گل برسد اما گوسنس نتوانست ارسال عالی موریل استفاده کند و توپ را به بیرون زد. در ادامه بازی متعادل شد و رئالی ها هم پیش کشیدند اما در دقیقه 16، باز هم این میهمان بود که صاحب موقعیت شد اما شوت خطرناک جیمسیتی از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد نوبت رئالی ها بود که اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه آتالانتا ایجاد نمایند اما تولوی با حضور به موقعیت، ضربه بنزما را بلوکه کرد.

در ادامه این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 27، وینیسیوس روی همکاری با بنزما صاحب موقعیت شد اما تعلل او باعث شد تا جیمسیتی از راه برسد و دروازه آتالانتا را نجات بدهد.

فشار رئالی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 34، روی اشتباه اسپورتیه لو، دروازه بان آتالانتا به گل رسیدند. اسپورتیه لو قصد داشت توپ را به بازیکن خودی پاس بدهد اما مودریچ در میانه راه توپ را قطع کرد و پاس او را بنزما با یک ضربه سر ضرب دقیق به گوشه دروازه میهمان فرستاد.

بعد از این گل بازی برای دقایقی آرام شد و در دقیقه 42، آتالانتا صاحب موقعیت شد اما ضربه مالینوفسکی راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا کرد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سرانجام رسید.

نیمه دوم را رئالی ها بهتر شروع کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 52 وینیسیوس با یک حرکت انفرادی دیدنی دروازه آتالانتا را باز کند اما در موقعیتی تک به تک با اسپورتیه لو، توپ را به بیرون زد.

حملات رئالی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 58 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار وینیسوس در آستانه ورود به محوطه جریمه آتالانتا توسط تولوی متوقف شد و با توجه به اینکه خطا روی خط محوطه جریمه انجام شد، داور نقطه پنالتی را نشان داد. سرخیو راموس پشت ضربه نهاده شد و علی رغم اینکه اسپورتیه لو جهت ضربه را درست نشخیص داد اما توانست حساب کار را 2-0 کند.

آتالانتا که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 67، روی پاس مالینوفسکی، دووان زاپاتا با کورتوا تک به تک شد اما ضربه او را دروازه بان بلژیکی رئال برگشت داد.

یک دقیقه بعد رئال تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت اما بعد ازاینکه اسپورتیه لو ضربه سر اول بنزما را برگشت داد، ضربه سر بعدی مهاجم فرانسوی به تیر دروازه برخورد کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 83، آتالانتا یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ضربه آزاد بود که ضربه تماشایی لوئیس موریل به گوشه دروازه رئال رفت.

اما تنها یک دقیقه بعد، آسنسیو بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی یک حمله سریع بود که او با پاس لوکاس واسکز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم از زاویه ای نه چندان مناسب، دروازه را باز کرد.

در دقایق باقی مانده هم هر دو تیم موقعیت هایی برای زدن گل های بعدی داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6752

به "رئال 3-1 آتالانتا؛ وینیسیوس هم مانع صعود نشد! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال 3-1 آتالانتا؛ وینیسیوس هم مانع صعود نشد! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید