خط فراوری واکسن کرونا اردیبهشت 1400 راه اندازی می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: خط فراوری واکسن کرونا از سوی این نهاد اردیبهشت سال آینده راه اندازی می گردد.

خط فراوری واکسن کرونا اردیبهشت 1400 راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر، سید مصطفی سید هاشمی در آئین بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در روستای کرمجوان گفت: این واحد با توانایی فراوری ماهانه 15 میلیون دوز واکسن کرونا در شهرک دارویی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: این خط فراوری با سرمایه گذاری و هزینه 30 میلیون یورویی و استفاده از توان بومی و جوانان توانمند کشورمان در حال ایجاد است.

وی با بیان اینکه 3.5 میلیون دوز واکسن برای افراد اولویت دار در کشور احتیاج است اضافه نمود: با راه اندازی این خط فراوری احتیاج به واکسن کرونا مرتفع می گردد.

وی با اشاره به رویکرد حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام ره گفت: اولین واحد فراوری ماسک با ظرفیت فراوری پنج میلیون عددی در روزهای نخست شیوع کرونا توسط این ستاد بخشی از احتیاجهای کشور را در اوج تحریم ها برطرف کرد.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نباید با اقدامات مختلف، مردم به انقلاب و نظام بد بین شوند و از این رو مطرح کردن بعضی خرافات و مسائل حاشیه ای از زبان هر کسی و هر شخصیتی نباید انجام گردد.

وی با اشاره به طرح احداث مدارس در مناطق محروم اضافه نمود: طرح احداث 2 هزار باب مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجرا بوده که تا به امروز 1650 باب مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده و 350 باب مدرسه نیز به زودی تحویل خواهد شد.

سیدهاشمی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان خط شکن در عرصه محرومیت زدایی است ادامه داد: ایجاد زمینه برای تأمین احتیاجهای فضای آموزشی از رویکردهای ستاد اجرایی فرمان امام ره بوده و مدرسه احداث شده توسط این نهاد هدیه رهبر معظم انقلاب به این منطقه است.

وی اضافه نمود: وجود پشتوانه مردمی به عنوان ویژگی شاخص نظام اسلامی بوده و کشورمان در زمینه های مختلف قدرتمند بوده لیکن بعضی مسائل مدیریتی و عدم توجه به مردم وجود دارد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6498

به "خط فراوری واکسن کرونا اردیبهشت 1400 راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط فراوری واکسن کرونا اردیبهشت 1400 راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید