خبرنگاران پاکستان جنبه های برطرف تحریم تسلیحاتی ایران را آنالیز می نماید

به گزارش مجله بای بلاگ، اسلام آباد - خبرنگاران - وزیر امور خارجه پاکستان با تاکید بر روابط نزدیک با جمهوری اسلامی ایران گفت که اسلام آباد درحال آنالیز جنبه های سرانجام تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل مرتبط با تهران است.

خبرنگاران پاکستان جنبه های برطرف تحریم تسلیحاتی ایران را آنالیز می نماید

شاه محمود قریشی روز آدینه در حاشیه مراسم بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل در اسلام آباد در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرنگاران از موضع دولت پاکستان مرتبط با برطرف تحریم های تسلیحاتی ایران گفت.

وی گفت: تحریم های ایران شامل دو نوع تحریم یکی سازمان ملل و دیگری تحریم های (یکجانبه) آمریکا است درحالی که تحریم های آمریکایی همچنان برقرار است.

قریشی درخصوص موضع پاکستان در خصوص سرانجام تحریم تسلیحاتی ایران از سوی سازمان ملل گفت: در بحث برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) ما شاهد اختلافاتی میان آمریکا و سایر اعضای برجام هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت که این کشور تمام جنبه های مرتبط با برطرف تحریم تسلیحاتی ایران را آنالیز می نماید.

وی تاکید نمود که پاکستان یک کشور مسئولیت پذیر و نسبت به تعهدات بین المللی خود مطلع است و هرگز ناقض هیچ تحریم بین المللی نخواهد بود.

قریشی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران کشور همسایه ما است و دو کشور از روابط تاریخی و نزدیک برخوردار هستند بنابراین اسلام آباد این ویژگی ها به همراه تمامی تحولات را در ذهن خود در نظر دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان نیز روز گذشته در واکنش به سرانجام تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل مرتبط با جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار خبرنگاران گفت: که اسلام آباد خواستار همکاری های نزدیک با تهران در تمام زمینه ها است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4740

به "خبرنگاران پاکستان جنبه های برطرف تحریم تسلیحاتی ایران را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاکستان جنبه های برطرف تحریم تسلیحاتی ایران را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید