خبرنگاران فیلمساز ایرانی عضو ثابت داوری جشنواره آمریکایی شد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دروازه دیجیتال آتلانتا در ایالت جورجیا آمریکا، حبیب باوی ساجد را به عنوان تنها نماینده سینمای ایران، عضو ثابت داوری جشنواره معرفی کرد.

خبرنگاران فیلمساز ایرانی عضو ثابت داوری جشنواره آمریکایی شد

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی خبرنگاران، به علت شیوع بیماری کرونا و گسترش جهانی آن، جشنواره بین المللی آتلانتا در کنار بخش فیلم، هنرهای تجسمی، عکس و هنرهای نمایشی را هم به صورت آنلاین و رقابتی قضاوت می نماید.

حبیب باوی ساجد، فیلم ساز و داستان نویس، عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران، عضو انجمن مستندسازان اروپا ((edn) و عضو ثابت انتخاب و گزینش جشنواره بین المللی فیلم البوابه در الجزائر، در کنار سینماگرانی از نیوزلند، مراکش، الجزائر، کردستان عراق و آمریکا، تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره بین المللی آتلانتا در ترکیب اعضای داوری است.

بر پایه این گزارش انجمن فیلمسازان آتلانتا، همچنین رسماً عضویت افتخاری این فیلم ساز ایرانی را اعلام نمود. انجمن فیلمسازان آتلانتا در کوشش است برای حمایت از پروژه های مستقل، هنرمندان و جوامع کم برخوردار که دسترسی به آموزش و صنعت ارتباطات ندارند، حمایت اقتصادی و مشارکت در دسترسی به تجهیزات فیلم و همچنین مشاوره ارائه دهد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، جوایز بخش فیلم کوتاه درآوریل 2021 (فروردین / اردبیهشت ماه) اعطا می گردد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4642

به "خبرنگاران فیلمساز ایرانی عضو ثابت داوری جشنواره آمریکایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فیلمساز ایرانی عضو ثابت داوری جشنواره آمریکایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید