خبرنگاران اعزام 2 گروه ارزیاب هلال احمر به منطقه زلزله زده هجدک

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران - خبرنگاران - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام دو گروه ارزیاب به منطقه زلزله زده حوالی هجدک در استان کرمان به منظور ارزیابی اولیه زلزله بوقوع پیوسته در این منطقه اطلاع داد.

خبرنگاران اعزام 2 گروه ارزیاب هلال احمر به منطقه زلزله زده هجدک

مهدی ولی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران اضافه نمود: پس از کسب وقوع خبر زمین لرزه 4.8 ریشتری در زلزله حوالی هجدک در استان کرمان با قید فوریت های امدادرسانی ستاد بحران در سازمان امداد و نجات تشکیل و با هماهنگی های اجرا شده، دستورات لازم برای اعزام گروه های ارزیاب به منطقه وقوع زلزله صادر شد.

این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات هلال احمر شرح داد: اکنون گروه های ارزیاب هلال احمر به منطقه وقوع این زمین لرزه اعزام و پس از حضور در منطقه یادشده مشغول ارزیابی و آنالیز خسارات احتمالی این زمین لرزه خواهند بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: به محض کسب اخبار جدید از منطقه زلزله زده و احتیاج به حضور تیم های امدادی گروه های امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری و حمایت های روانی برای ارایه خدمات امدادی به مصدومان احتمالی به منطقه یاد شده اعزام خواهند شد.

زلزله ای به بزرگی 4.8 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 10 و 36 دقیقه و 37 ثانیه حوالی هجدک در استان کرمان را لرزاند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کانون این زلزله در موقعیت طول جغرافیایی 57.38 و عرض جغرافیایی 30.81 ثبت شده است.

نزدیک ترین شهرها به کانون این زمین لرزه 37 کیلومتری هجدک (کرمان)، 50 کیلومتری چترود (کرمان) و 53 کیلومتری شهداد (کرمان) گزارش شده است.

همچنین نزدیکترین مراکز استان به کانون زلزله 65 کیلومتری کرمان و 286 کیلومتری بیرجند ثبت شده است.

هنوز از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی نشده است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3407

به "خبرنگاران اعزام 2 گروه ارزیاب هلال احمر به منطقه زلزله زده هجدک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعزام 2 گروه ارزیاب هلال احمر به منطقه زلزله زده هجدک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید