حسینی: مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، گل محمدی تا آخر مربیگری ام استاد من می ماند

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، حتی می توانستیم در لحظاتی به پرسپولیس ضربه بزنیم.

حسینی: مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، گل محمدی تا آخر مربیگری ام استاد من می ماند

به گزارش خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: من به دستیاری گل محمدی افتخار می کنم سال های خوبی کنار او داشتم. تا آخر مربیگری ام استاد من می ماند. بررسی خوبی از پرسپولیس داشتیم، سیستم پرسپولیس در نیمه اول عوض شده بود، ولی شاکله اصلی شان همان بود. مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، حتی می توانستیم در لحظاتی به پرسپولیس ضربه بزنیم. درود به شرف بازیکنانم می فرستم، با این بازی که انجام دادند.

وی ادامه داد: ما تا یک هفته به آغاز بازی ها حتی یک تیم کامل در اختیار نداشتیم، اما بازیکنانم شجاعانه بازی کردند. جا دارد از فرماندار مسجدسلیمان تشکر کنم که با واریز مبالغی باعث افزایش روحیه تیم ما شدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره تعویض هایی که انجام داد و همه بازیکنان هجومی بودند، توضیح داد: ما سه مدافع بلندقامت از ابتدای بازی در ترکیب داشتیم و می دانستیم که آنها از پس مهاجمان نوک پرسپولیس بر می آیند. ما نگران جناحین پرسپولیس بودیم، ولی توانستیم آنها را متوقف کنیم. من از بازیکنانم تشکر می کنم که با حداقل امکانات و کمترین بضاعت شجاعانه می جنگند.

حسینی اضافه نمود: بازی خیلی دشواری برای ما بود و قبل از بازی هم این موضوع را گفته بودم. تیم پرسپولیس در حال حاضر یکی از بهترین تیم های ایران است و بازی کردن مقابل این تیم کار دشواری است. ما توانستیم روزنه های آنها را ببندیم. می دانستیم که سمت راست آنها قوی است و بیشتر حملات شان از آن سمت طراحی می شد. چشم به ضدحملات داشتیم و در چند مورد هم می توانستیم ضربه بزنیم.

وی بیان نمود: فکر اصلی ما این بود که موقعیت به حریف ندهیم. بچه های ما در این راه خیلی زحمت کشیدند و کمترین موقعیت را به پرسپولیس دادیم و غیر از یک سری که دقیقه 90 مهاجم آنها زد هیچ موقعیتی ندادیم. امروز جای تماشاگران خیلی خالی بود و حضور پرشور آنها خیلی می توانست به ما یاری کند. ان شاءالله در آینده این اتفاق بیفتد که بتوانند در این راه سخت به ما یاری نمایند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5196

به "حسینی: مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، گل محمدی تا آخر مربیگری ام استاد من می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: مقابل بهترین تیم ایران بازی پایاپایی انجام دادیم، گل محمدی تا آخر مربیگری ام استاد من می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید