حراج حداقل 2.6 میلیون دلاری یک جایگاه برای سفر توریستی به فضا

به گزارش مجله بای بلاگ، به نقل از اسپیس، اولین مشتری پرواز با فضاپیمای زیرمداری New Shepard شرکت Blue Origin، حداقل 2.6 میلیون دلار برای این پرواز پرداخت خواهد نمود. شرکت Blue Origin که تحت مالکیت جف بزوس مالک آمازون است، به دنبال حراج یکی از شش جایگاه نیو شپارد برای اولین پرواز خدمه این وسیله نقلیه است که قرار است در 20 ژوئیه بلند گردد. حراج در 5 مه با پیشنهادات اینترنتی مهر و موم شده شروع شده و روز چهارشنبه (19 مه) به مرحله فاقد مهر و موم، منتقل شد.

حراج حداقل 2.6 میلیون دلاری یک جایگاه برای سفر توریستی به فضا

این بدان معنا است که ما اکنون می توانیم ببینیم که این جایگاه چقدر می ارزد. پیشنهاد اصلی تا بعد از ظهر چهارشنبه (دیروز)، همانطور که در وب سایت بلو اوریجین نشان داده شده است، 2.6 میلیون دلار است. البته احتمالا این رقم بالاتر هم خواهد رفت، چون مرحله پیشنهادات آنلاین مهر و موم نشده تا 10 ژوئن ادامه دارد و این رویداد با حراج مستقیم در 12 ژوئن به سرانجام می رسد.

اختصاص مبلغ سفر به فضا به بنیاد Club for the Future

البته رقم هر چه بالاتر رود، به جیب بزوس که در حال حاضر ثروتمندترین فرد در دنیا است نخواهد رفت. در عوض، این پول به بنیاد Club for the Future شرکت بلو اوریجین، اهدا خواهد شد تا برای نسل های بعدی الهام بخش باشد تا در حوزه علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات شغل خود را دنبال نمایند، این مطلب را نمایندگان شرکت بلو اوریجین در توضیح حراج، در وب سایت شرکت نوشتند.

فضا پیمای New Shepard از یک موشک و یک کپسول تشکیل شده است که هر دو کاملاً قابل استفاده مجدد هستند. این موشک به صورت عمودی و قدرتمند به زمین برمی شود و کپسول نیز به آرامی با چتر نجات فرود می آید. این کار بار ها رخ داده است. نیو شپارد (یا نیو شپرد) 15 پرواز آزمایشی بدون سرنشین را از سایت West Texas انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: گردشبان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7393

به "حراج حداقل 2.6 میلیون دلاری یک جایگاه برای سفر توریستی به فضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراج حداقل 2.6 میلیون دلاری یک جایگاه برای سفر توریستی به فضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید