جدایی هافبک استقلال بعد از چهار سال اختلاف!

به گزارش مجله بای بلاگ، فرشید باقری با حضور در تیم صبای قم خود را به فوتبال ایران شناساند. او که زیر نظر علی دایی روز های خوبی را در صبا پشت سر گذاشته بود در حالی از این تیم به استقلال پیوست که دایی در موردش گفته بود: اگر الان بهترین هافبک ایران نباشد در سال های آینده بهترین هافبک دفاعی ایران می گردد.

جدایی هافبک استقلال بعد از چهار سال اختلاف!

باقری که پرسپولیسی ها هم نسبت به جذب او کم تمایل نبودند، آغاز چندان موفقی در استقلال نداشت، اما با درخشش در هفته های انتهای فصل 96-95 در این تیم ماندنی شد. دومین فصل حضور او در استقلال همزمان با دوران شفر بود؛ دورانی که شاهد اوج گیری هافبک کرمانی استقلال بودیم. او با وجود این که پست اصلی اش هافبک دفاعی بود، در مقاطعی از دو لیگ شانزدهم و هفدهم گل های حساسی برای تیمش به ثمر رساند تا جای خود را در استقلال مستحکم کند.

فرشید باقری در هفته های انتهای لیگ هجدهم با مصدومیت شدید روبرو شد و در آن موقع شایعاتی مطرح شد که این بازیکن باید عمل جراحی کند، اما او بدون عمل جراحی و با تمرینات تقویتی به تمرینات برگشت تا بازی های این تیم در لیگ نوزدهم را از دست ندهد. با این حال فرشید باقری در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی با فولاد مصدوم و از زمین بازی تعویض شد تا تعیین گردد مصدومیت قدیمی این بازیکن دوباره او را اذیت می نماید. همین مصدومیت باعث شد تا لیگ نوزدهم برای باقری آن گونه که باید خوب پشت سر گذاشته نگردد.

در لیگ بیستم، شاهد حضور ثابت، اما کوتاه مدت باقری در ترکیب آبی ها بودیم (او تنها در دو بازی فیکس بود). محمود فکری طی 10 هفته ابتدایی لیگ در 8 بازی به هافبک تیمش میدان داد. او بعد از بازی استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی باشگاه معرفی گردید و شاهد غیبت طولانی مدتش از ترکیب آبی ها بودیم تا اینکه محمود فکری در آخرین بازی که روی نیمکت استقلال حضور داشت، باقری را به ترکیب تیمش اضافه نمود؛ دیداری که با تساوی یک بر یک به انتها رسید و باقری تک گل استقلال را در آن به ثمر رساند.

بعد از قطع همکاری استقلال با محمود فکری و به روی کار آمدن فرهاد مجیدی، فرشید باقری در بازی با فولاد در دقیقه 88 به میدان آمد، اما شاهد غیبت او در تمرینات پیش از بازی با ماشین سازی در هفته هجدهم بودیم تا به این ترتیب شایعات در مورد جدایی این بازیکن قوت بگیرد تا اینکه فرهاد مجیدی هم هافبک تیمش را در لیست مازاد قرار داد.

باقری در نهایت روز چهارشنبه با حضور در باشگاه استقلال و صحبت با مددی قرارداد خود را به صورت توافقی فسخ کرد. او که به شدت از دست استقلالی ها شاکی بود پس از فسخ قرارداد خود گفت: به نظرم این اتفاق باید خیلی زودتر از این ها می افتاد. خیلی وقت بود که نه من میتوانستم درست و حسابی به استقلال یاری کنم و نه استقلال به من. درست است که یک زنگ هم به من نزدند (بازیکنان استقلال) بعد از اینکه این اتفاقات افتاد، اما برای همه آن ها آرزوی موفقیت می کنم و برای استقلال هم امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

به این ترتیب داستان چهار و نیم ساله فرشید باقری در استقلال با دلخوری شدید این بازیکن به انتها رسید تا او در مسیری جدید قرار بگیرد. او که مدعی شده چند پیشنهاد خوب از تیم های لیگ فزونی دارد، باید هر چه سریع تر تیم جدید خود را انتخاب کند. گفته می گردد که گل گهر سیرجان جدی ترین مشتری هافبک سابق استقلال است و باید دید که آیا در نهایت باقری به تیم استان خود ملحق می گردد یا تصمیم دیگری از سوی وی اتخاذ خواهد شد؟

ورزش سه

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6542

به "جدایی هافبک استقلال بعد از چهار سال اختلاف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی هافبک استقلال بعد از چهار سال اختلاف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید