بایدن: اگر ترامپ قدرت را تحویل ندهد ارتش وارد عمل می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا گفته چنانچه ترامپ بعد از باخت در انتخابات از تحویل قدرت خودداری کند، ارتش او را از کاخ سفید بیرون خواهد نمود.

بایدن: اگر ترامپ قدرت را تحویل ندهد ارتش وارد عمل می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شب گذشته در تبادل نظر با مجری برنامه دیلی شو درباره تحویل قدرت ترامپ به صورت مسالمت آمیز ابراز نگرانی کرد.

به نوشته وبگاه نیوزمکس، بایدن در این مصاحبه مطرح نمود که اگر ترامپ انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر (14 آبان) را ببازد و درصورتی که از تحویل قدرت خود خودداری کند، ارتش وارد عمل خواهد شد و وی را از کاخ سفید به سرعت و به طور کامل بیرون خواهد نمود.

وی در صحبت های خود گفت: من به شما قول می دهم، من کاملاً متقاعد شده ام که آن ها (نظامیان) او را از کاخ سفید به طور کامل و به سرعت بیرون خواهند کرد.

نیوزمکس نوشت، بایدن اظهارات خود را بر اساس گفته تعدادی از شخصیت های نظامی که مخالف ترامپ هستند مطرح نمود.

بعضی از شخصیت های نظامی بعد از اینکه ترامپ معترضان در نزدیکی کاخ سفید را برای دریافت عکس در مقابل کلیسایی در آن نزدیکی پراکنده کرد، علیه وی اظهارنظر کردند.

بایدن در این مصاحبه همچنین مطرح نمود که بزرگترین نگرانی او این است که ترامپ کوشش کند این انتخابات را سرقت کند.

بایدن در این باره گفت: این همان فردی است که می گفت تمام برگه های رأی پستی، جعلی و تقلبی هستند در حالی که پشت میز خود در دفتر بیضی نشست و در انتخابات مقدماتی رأی خود را ارائه داد.

ترامپ هفته گذشته در پاسخ به اعتراضات به قتل جورج فلوید، سیاهپوست کشته شده به دست پلیس سفید پوست، تصمیم گرفت برای سرکوب معترضان به ایالت ها ارتش را وارد کار کند. این تصمیم ترامپ با واکنش هایی از سوی بعضی مقامات نظامی در آمریکا، از جمله جیمز متیس، وزیر دفاع پیشین این کشور همراه بود.

متیس هفته گذشته در نامه ای توضیح داد، دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهور آمریکا است که کوشش می نماید با تفرقه افکنی و بحران آفرینی بر آمریکا حکومت کند.

متیس در این نامه نوشت: لزومی ندارد پاسخ ما به تظاهرات، به صورت نظامی باشد.

فوریه سال 2019، مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ، در جلسه ای در کنگره آمریکا مطرح نمود با توجه به شناختی که از رئیس جمهور آمریکا دارد، نگران است او در صورت شکست در انتخابات آینده قدرت را به صورت مسالمت آمیز تحویل ندهد.

وی در این نشست در اظهاراتی جنجالی جزئیات تازه ای را از پشت پرده های ستاد انتخاباتی ترامپ، ویژگی های شخصیتی او و تخلف های اقتصادی اش بیان کرد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2567

به "بایدن: اگر ترامپ قدرت را تحویل ندهد ارتش وارد عمل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: اگر ترامپ قدرت را تحویل ندهد ارتش وارد عمل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید