امیر تتلو در مناطق زلزله زده

به گزارش مجله بای بلاگ، امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می کند. او اخیرا در اینستاگرام عکسی از خودش منتشر کرده که نشان می دهد به مناطق زلزله زده رفته است.

امیر تتلو در مناطق زلزله زده

کار خوب خوبه مو هم لا درزش نمی ره. قطعا رفتن به مناطق زلزله زده و همدردی با هموطنان ارزشمنده هم پیش خدا و هم پیش مردم. کار آقای مقصودلو هم ازین قاعده مستثنی نیست. همچنین از ایشون می خوایم که از دوربین فراری نباشن چون کاری که دوربین انجام می ده ترسناک نیست. بیشتر به مکان و موقعیتی که قراره دوربین شما رو توی اون ثبت کنه دقت کنین چون واسه زیبا شدن یه عکس این دو پارامتر حرف اولو می زنه!

تتلو نوشته:

راستش من نیومدم اینجا از خودم عکس بگیرم !! اومدم کمک ها و عشق مردم رو ثبت کنم !! ولى این وسط خیلى از مردم خودشون دوست داشتن و اصرار داشتن که عکس باهم بگیریم بذاریم رو پیج !! منم واسم هیچى مهم نیست جز راضی کردنشون !! حالا تو بگو واسه هر چى !!! من خودم از خودم راضیم و خدارو شکر میکنم براى اینکه با یه عکس هر چند کوچیک دلشون شاد باشه. ببخشید اگه ریا به نظر اومد !! من خودم از این کارا بدم میاد امّا خب وقتى عکس با هم میذاریم رو پیج واقعا دلشون شاد میشه و خودشون گفتن که بذارم !! من هیچ وقت همچین رویى ندارم که برم به مردم زلزله زده بگم با من عکس بگیرین بذارم رو پیجم. اصلا باور کن از دوربین حالم بهم میخوره خیلى وقته !! من خودم از عکس فراریم !! 78

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: setare.com
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5421

به "امیر تتلو در مناطق زلزله زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر تتلو در مناطق زلزله زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید