اظهارات جدید ترامپ درباره منشأ کرونا تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا؛ 95 هزار و 646 مبتلا و 6091 فوتی

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس جمهوری آمریکا در اظهارتی مغایر با بیانیه های جامعه اطلاعاتی آمریکا، باز هم مدعی شده است، شواهد و مدارکی در دست دارد که نشان می دهد ویروس کرونا در آزمایشگاهی در ووهان ساخته و منتشر شده است.

اظهارات جدید ترامپ درباره منشأ کرونا تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا؛ 95 هزار و 646 مبتلا و 6091 فوتی

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد، شواهد و مدارکی در دست دارد که نشان می دهد ویروس کرونا در آزمایشگاه ووهان ساخته و منتشر شده است.

ترامپ در یک کنفرانس خبری اضافه کرد که نمی تواند دلیل اطمینانش را از این که فکر می نماید این ویروس در آزمایشگاهی در ووهان نشأت گرفته است، بیان کند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا او مدارک و شواهدی دال بر این که منشأ کرونا آزمایشگاهی در شهر ووهان بوده است یا خیر، پاسخ داد: بله، من شواهدی دارم که نمی توانم شرح بدهم.

این در حالی است که جامعه اطلاعاتی آمریکا نتیجه گیری نموده است، ویروس کرونا ساخته دست انسان یا از نظر ژنتیکی اصلاح شده نیست؛ هرچند هنوز درحال تحقیق درباره سرمنشأ انتشار آن است.

دفتر رئیس اطلاعات ملی آمریکا گفت که سازمان های اطلاعاتی همچنان مشغول آنالیز این موضوع هستند که آیا این ویروس در اثر تماس با یک حیوان شیوع پیدا کرد یا در اثر حادثه ای آزمایشگاهی.

دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا که بر کلیه سازمان های اطلاعاتی این کشور نظارت دارد، خاطرنشان کرد که با اجماع گسترده علمی درباره طبیعی بودن عامل بیماری کووید-19 هم نظر است.

در این بیانیه آمده است: جامعه اطلاعاتی به آنالیز جدی داده ها و اطلاعات امنیتی تازه ادامه خواهد داد تا ببیند آیا شیوع به وسیله تماس با یک حیوان آلوده آغاز شد یا نتیجه حادثه ای در آزمایشگاهی در ووهان بود.

این ویروس ابتدا در شهر ووهان چین شناسایی شد.

غلط بودن این نظریه که ویروس کرونا ممکن است به طور ناخواسته از آزمایشگاهی نشت نموده باشد، هنوز ثابت نشده است. ترامپ در پاسخ به سوالات در کاخ سفید به این نظریه دامن زد. خبرنگاری از او پرسید: آیا تا به امروز چیزی دیده اید که باعث اطمینان زیاد شما گردد که موسسه ویروس شناسی ووهان سرمنشأ این ویروس بوده است؟

رئیس جمهوری آمریکا پاسخ داد: بله، دیده ام و فکر می کنم سازمان بهداشت دنیای باید از خود خجالت بکشد چون مثل روابط عمومی چین عمل می نماید.

او اضافه کرد: آیا اشتباهی نموده اند، یا مشکل به خاطر یک اشتباه آغاز شد و بعد اشتباه دیگری مرتکب شدند، یا کسی عمدا کاری نموده؟

او گفت: من نمی فهمم چطور اجازه سفر مردم به باقی چین از ووهان ممنوع شد اما آنها اجازه سفر به باقی دنیا را پیدا کردند. سوال بد و سختی است که باید جواب بدهند.، ایسنا

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2018

به "اظهارات جدید ترامپ درباره منشأ کرونا تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا؛ 95 هزار و 646 مبتلا و 6091 فوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات جدید ترامپ درباره منشأ کرونا تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا؛ 95 هزار و 646 مبتلا و 6091 فوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید