اطلاعیه مهم باشگاه پرسپولیس برای یک شکایت خارجی

به گزارش مجله بای بلاگ، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پنجره جابجاییی باشگاه پرسپولیس بسته شد اما همان طور که بارها عنوان شد، به محض پرداخت پول به حساب ماریو بودیمیر و با اعلام وکیلش به فیفا، پنجره باشگاه پرسپولیس برای حضور در جابجایی زمستانی باز می شود.

اطلاعیه مهم باشگاه پرسپولیس برای یک شکایت خارجی

باید این توضیح به هواداران عزیز و پرشور باشگاه پرسپولیس داده شود که پرداخت پول به حساب بودیمیر از طریق قانونی اقدام شده است و کلیه مدارک و مستندات به فیفا ارسال شده، اما همانطور که در جریان هستید، تحریم ها همچنان بر انتقالات مالی ایران تاثیرگذار است و از این رو پرداخت پول به حساب های خارجی دارای پیچیدگی های خاصی است که فرایند پرداخت را زمان بر می کند.

با این حال، کل مبلغ تهیه شده و طی مراحل مختلف به حساب بودیمیر واریز شد اما برای نشستن به حساب این بازیکن، چند روز دیگر زمان لازم است.

فدراسیون جهانی فوتبال نیز به صورت طبیعی و طبق روال عادی و حکم قبلی، تا قطعی شدن واریز پول به حساب بودیمیر و طی مراحلی که در آن، پول وارد حساب این بازیکن می شود، پنجره جابجاییی پرسپولیس را بست اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا پول از حساب باشگاه خارج شده و در حال انتقال به حساب مهاجم کروات پیشین پرسپولیس است.

تا شروع زمان جابجایی یعنی روز دوم اسفندماه هنوز زمان کافی برای پرداخت پول وجود دارد و پس از رسیدن این پول به حساب بودیمیر، رضایت بازیکن مورد اشاره و وکیلش برای باز شدن پنجره جابجاییی جلب می شود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6083

به "اطلاعیه مهم باشگاه پرسپولیس برای یک شکایت خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه مهم باشگاه پرسپولیس برای یک شکایت خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید