ازسرگیری لیگ فوتبال دانمارک با حضور آنلاین طرفداران !

به گزارش مجله بای بلاگ، رقابت های لیگ دسته اول فوتبال دانمارک بعد از دو ماه وقفه به دلیل شیوع کرونا به شیوه ای جالب از سرگرفته شد تا خالی بودن استادیوم ها چندان محسوس نباشد.

ازسرگیری لیگ فوتبال دانمارک با حضور آنلاین طرفداران !

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، با ازسرگیری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال دانمارک موسوم به سوپرلیگا، طرفداران هم به وسیله یک اپلیکیشن خودشان را به استادیوم های محل برگزاری مسابقات رسانده اند.

هزاران طرفداران دانمارکی روز گذشته (پنجشنبه) از یک نرم افزار ویدئو کنفرانس آنلاین به نام زوم استفاده کردند تا تصویر آنها در منازل شان روی نمایشگرهای عظیمی که در کنار زمین بازی استادیوم سِرس پارک تعبیه شده بود، پخش گردد. این اتفاق در جریان بازی تیم های آرهوس و راندرز رخ داد و به بازیکنان دو تیم یاری کرد که راحت تر با حس عجیب بازی در استادیوم خالی از جمعیت کنار بیایند.

در حالی که استادیوم خالی از جمعیت بود، چهره هزاران نفر از طرفداران روی نمایشگرهای عظیم کنار زمین نقش می بست. در میان این طرفداران گروه زیادی از خانواده ها با پوشیدن پیراهن تیم محبوب خود مقابل دوربین قرار گرفته بودند.

در همین حال برای طبیعی تر جلوه دادن شرایط، صدای تشویق و واکنش طرفداران هم به وسیله بلندگوهای استادیوم پخش می شد و تعدادی ماکت مقوایی از تماشاگران هم روی سکوها قرار داده شده بود. این بازی در نهایت با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

سوپرلیگای دانمارک از اواسط ماه می به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد و زودتر از دیگر لیگ های مطرح اروپایی (به جز بوندس لیگا) که از ماه مارس تعلیق شده اند، از سر گرفته شده است.

انهای پیغام،

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2390

به "ازسرگیری لیگ فوتبال دانمارک با حضور آنلاین طرفداران !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازسرگیری لیگ فوتبال دانمارک با حضور آنلاین طرفداران !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید