آخرین شرایط درمانی مهرداد میناوند و علی انصاریان

به گزارش مجله بای بلاگ، اشکان اردیبهشت در تبادل نظر با خبرنگاران با تاکید بر اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی علاوه بر مهرداد میناوند شرایط علی انصاریان را هم پیگیری می نماید، گفت: علی انصاریان هم در بخش ICU بستری است. البته شرایط اشباع اکسیژن خون شریانی وی مطلوب است و فرایند درمانی هم به خوبی در حال پیگیری است.

آخرین شرایط درمانی مهرداد میناوند و علی انصاریان

وی توضیح داد: درمان دارویی کرونا در رابطه با علی انصاریان طبق استانداردها در حال اجرا است. فدراسیون پزشکی ورزشی هم به صورت روزانه شرایط وی را دنبال می نماید. امروز حتماً به صورت حضوری در جریان شرایط علی انصاریان و فرایند درمانی او قرار خواهیم گرفت.

سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین در خصوص شرایط مهرداد میناوند شرح داد و گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی از ابتدا پیگیر شرایط این پیشکسوت فوتبال کشور بود. بعد از دستور وزیر ورزش هم با جدیت این مسئله پیگیری می گردد.

وی ادامه داد: شب گذشته با حضور در بیمارستان محل بستری مهرداد میناوند، شرایط درمانی وی را از پزشکان معالجش جویا شدیم. شرایط مهرداد میناوند نسبت به روز قبل پایدارتر شده است اما همچنان نیازمند توجهات ویژه پزشکی است تا فرایند بهبودی بهتر و سریع تر دنبال گردد.

اردیبهشت با تاکید بر اینکه در رابطه با درمان مهرداد میناوند از پزشکان حاذق کشور مشاوره های پزشکی لازم گرفته می گردد، گفت: در رابطه با شرایط دقیق وی پزشکان معالج او بهتر می توانند اظهارنظر داشته باشند اما فدراسیون پزشکی ورزشی بنا به رسالت خود پیگیر درمان او و همچنین علی انصاریان خواهد بود.

سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه کرونا شرایط غیرقابل پیش بینی در افراد ایجاد می نماید، گفت: در مجموع این ویروس غیرقابل پیش بینی عمل می نماید طوری که افراد آلوده هم شرایط متفاوت نسبت به یکدیگر پیدا می نمایند. حتی در خصوص مبتلایانی که نیازمند بستری می شوند هم سیر بالینی بیماری کاملاً متفاوت است به همین دلیل در رابطه با مهرداد میناوند و علی انصاریان و فرایند درمانی آنها هم نمی توان اظهارنظر دقیقی داشت. فدراسیون پزشکی ورزشی اما به صورت روزانه و حضوری یا غیرحضوری شرایط آنها را به وسیله پزشکان معالج شان پیگیر خواهد بود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5919

به "آخرین شرایط درمانی مهرداد میناوند و علی انصاریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط درمانی مهرداد میناوند و علی انصاریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید