آخرین رنگ بندی کرونایی شهرها، 295 شهر در شرایط قرمز کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، نقشه جدید رنگ بندی کرونایی کشور، دوشنبه 23 فروردین از سوی وزارت بهداشت منتشر شد که بر اساس آن 295 شهر در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته اند.

آخرین رنگ بندی کرونایی شهرها، 295 شهر در شرایط قرمز کرونا

به گزارش خبرنگار، طبق نقشه رنگ بندی جدید کرونایی که دوشنبه 23 فروردین از سوی وزارت بهداشت منتشر و در ماسک بارگذاری شد، تعداد شهرستان های قرمز به 295، شهرهای نارنجی به 99، شهرهای زرد به 45 و تعداد شهرهای آبی به 9 شهرستان تغییر کرد و استان های تهران، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، لرستان، مرکزی و همدان یکپارچه قرمزپوش شدند.

بر این اساس، شهرستان های کلیبر و ملکان در آذربایجان شرقی، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، سرعین، گرمی و مشگین شهر در اردبیل، چادگان در اصفهان، اشتهارد در استان البرز، سیروان در ایلام، جم در استان بوشهر، قرچک و ملارد در تهران، خانمیرزا در استان چهارمحال و بختیاری، طبس در خراسان جنوبی، بجستان، بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه و کاشمر در خراسان رضوی، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی، سلطانیه در زنجان، استهبان، بوانات، پاسارگاد و نی ریز در فارس، دهگلان در کردستان، بردسیر در کرمان، دالاهو و قصرشیرین در استان کرمانشاه، گالیکش در گلستان، سیاهکل، شفت و ماسال در گیلان، جزیره کیش در هرمزگان و اسدآباد در همدان نیز جزو شهرهای با شرایط قرمز قرار گرفتند.

همچنین شهرستان های کوثر و نیر در اردبیل، دهاقان در اصفهان، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی، مانه و سملقان در خراسان شمالی، ایجرود در استان زنجان، علی آباد و کلاله در گلستان و بافق در یزد از شرایط زرد به نارنجی تغییر کردند.

همچنین سپیدان در فارس و بم در استان کرمان که قبلا در شرایط قرمز قرار داشتند به دلیل تثبیت فرایند بستری، از شرایط قرمز به نارنجی تغییر شرایط داده اند.

به دلیل آمار بالای بستری، تغییر شرایط شهرستان شوش از قرمز به نارنجی به تعویق افتاد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(وبدا)، در صورت کاهش سطح رعایت دستورالعمل های بهداشتی، احتمال افزایش فرایند بستری و تغییر شرایط دوباره به قرمز وجود خواهد داشت.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6939

به "آخرین رنگ بندی کرونایی شهرها، 295 شهر در شرایط قرمز کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین رنگ بندی کرونایی شهرها، 295 شهر در شرایط قرمز کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید